Yulaf Ezmesiyle Whey Protein Kas İçin Kahvaltı

Yulaf Ezmesiyle Whey Protein Kahvaltı Hazırlama


Yulaf Ezmesiyle Whey Protein Kas İçin Kahvaltı. Yulaf Ezmesiyle Whey Protein Kahvaltıda Vücut geliştirme yapanlar kahvaltıda proteinli beslenin ve kısa sürede sonucunu görün.

Vücut geliştirme yapanlar kilo başına 2 gr protein almalıdır ve bunu gün içerisine yaymalıdır.

Mesela 80 kilo olan birinin günde 160 gr protein alması gerekir ve  bunu mümkünse doğal yollardan alın.160 gr 3 ana öğüne bölün öğün başına en az 40 gr protein almalısınız geri kalan 40 grmıda 2 ara öğüne bölerek 20 şer gr halinde alabilirsiniz ve buda 3 adet muz demektir.

Peynirde ortalama 100 gr da 28 gr protein var

Ette 100 gr da ortalama 25 gr protein var

Mercimekte 100 Gr da ortalama  25 gr protein var

Yumurtanın Tanesine 7 gr protein var

Bunlar örnek diğer protein oranlarına buradan bakın…

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın