Yaza Girerken 6 Günlük Program

Yaz İçin 6 Günlük Fitness Antrenman Programı


Yaza Girerken 6 Günlük Fitness Çalışma Programı, 6 Günlük Fitness Programı.

Hareketler (He hareket 10 tekrar yapılacak)

1.Opsiyon Program

  1. Goblet Squat (Göğüs hizasında ağırlık tutularak çömelme bacak hareketi)
  2. Dumbbell Bench Press  ( Dumbbell ile göğüs press göğüs hareketi
  3. Dumbbell Bent Over Row (Eğilerek dumbbell ile Sırt hareketi)
  4. Dımbbell High Pull (Ayakta dumbbell omuz harekei)
  5. Cable Curl (Makinede halatla kolları yukarı kaldırma  pazı hareketi
  6. Cable Pushdown (Makinede  aşağı itiş arka kol hareketi)
  7. Hanging Leg Raise (Asılarak dizleri karına çekiş karın hareketi)

2.Opsiyon Program

  1. Dumbbell Thruster (Dumbbel ile bacak ve omuz kombine çalışma)
  2. Dumbbell Renegade Row (Şınav pozisyonunda dumbbell ile arka omuz )
  3. Push Ups ( Şınav yere yüzüstü yatarak kolları kırarak vücudu yere indirip kaldırma )
  4. Pull Ups ( Barfiks  bir bara asılarak vücudu yukarı çekme)
  5. Standing Dumbbell Curl  ( Ayakta Dumbbell Pazı dambılları omuz hizasına kolları kırarak kaldırıp indirme  )
  6. Dumbbell Kickback (Eğilerek dumbbell arka kol hareketi. Öne doğru eğilp dambılları vücudun gerisine itme)
  7. Plank (şınav pozisyununda arka kol germe hareketi)
  8. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Egzersizler İçin İpuçları

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın