Yates Row Reverse Grip Sırt hareketi nasıl yapılır

Yates Row Reverse Grip nereyi çalıştırır?Yates Row Reverse Grip nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Egzersiz için uygun ağırlıkta bir halter ve ağırlık Yates Row Reverse Grip Sırt hareketi nasıl yapılır detaylı ve video anlatım. lakası gerekmektedir.
  2. Egzersizin amacı Sırt Kaslarını ve Trapez kaslarını çalıştırmaktadır. Sırt programına dahil edilebilen ve Barbell Row hareketinin alternatifi olarak görülebilir.
  3. Halter avuç içi karşıya bakacak şekilde tutulur ve göğüs genişliğinde her iki el arasındaki mesafe olmalıdır. Vücut 120 C açıyla belden eğilin , yani biraz öne doğru eğiliyoruz.
  4. Nefes vererek bar kasıklara kadar sırt kasları ve pazı kasları ile çekilir ve 1 saniye bekleyin.
  5. Sonra kollar yavaşça kontrollü olarak sırt kasları ve pazı kasları yardımı ile gevşetilerek ve nefes alarak kollar düzelene kadar bırakılır ve 2. tekrar için egzersize devam edilir.
  6. Hareket boyunca sırt kasları ve pazı kaslarının çalıştığından emin olun.

Set ve tekrarlar : Yates Row Reverse Grip 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  5. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : barbell ve ağırlık plakası
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Yates Row Reverse Grip Sırt Videolar

Egzersiz Püf Noktaları
  1. Egzersiz boyunca dirsekler vücuda yakın olmalıdır ve yanlara doğru açılmamalıdır. Kolları çekip gevşetme sırasında vücut yukarıya ve aşağıya oynamamalıdır. Yine hareket boyunca dizler hafif kırık olmalı ve hareket bitene kadar şeklini korumalıdır.
  2. Bacak Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.
  3.  Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Yates Row Reverse Grip nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın