Fitness Yağ yakıcı program

Yağ yakıcı Fitness Programı

Bu derste Yağ yakıcı Fitness Programı nasıl yapılır? anlatıyoruz. Yağ yakıcı Fitness Programı planı hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin.

Yağ yakıcı program Askeri fitness eğitim programı. Program güç ve yüksek performansa dayalıdır ve yeni başlayan sporcular için uygun değildir , orta ve ileri seviyede sporcular için uygundur.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Program Analizi


  1. Sırt Programı  ( Back )
  2. 6 Egzersiz
  3. Her hareket 3 set yapılacak
  4. Her hareket 8 – 12 tekrar yapılacak
  1. Yazar : Özer Çaylı

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın