Wrist Roller – Forearm Exercise – Ön kol

Wrist Roller - Forearm Exercise - Önkol

Wrist Roller Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Hareket wrist roller denilen ve ufak düz bar ve ortasında sabit bir ipe bağlanmış ağırlık ile yapılır.
  2. Hareket bilek ve ön kol kaslarını geliştirme amaçlı yapılır.
  3. Barın her iki ucundan avuç içleri aşağı gelecek biçimde göğüs hizasında tutulur.
  4. Ufak bilek hareketiyle bir sağ bir sol bilek hareketleriyle ip barın üzerine sarılır.
  5. Sonra yavaşça tekrar boşaltılır bu hareketi bilek yoruluncaya kadar yapın.
  6. Bileğin birisi aşağı hareket ederken diğeri yukarı hareket ederek bileğin alttaki ve üstteki kasların tamamını çalıştırır.

Hareket : wrist roller 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Ön kol hareketi
  2. Çalışan Kaslar : Ön Kol ve bilek kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye :   Orta , İleri
  5. Ekipman : Wrist Roller
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Wrist Roller Video İzle

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Wrist Roller nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın