Workout System Strength Training Çalışma Sistemi

Strength Training Çalışma Sistemi nedir?

Workout System Strength Training Çalışma Sistemi.

Strength  Training System ( Güç Kazanma Sistemi):  Bu sistem genelde off sezon (yaz sezonu veya dinlenme sezonu) için yapılmalı ve az çalışma günü ile fazla ağırlık kaldırma, zorlanma  ve yardımlı yapılacak çalışmalarla kasları büyütmek ve güç kazanmak amacıyla yapılır.

Yardımlı Çalışma: Genelde antrenmanlarda Press egzersizlerinde faydalanıp kasları büyütür ve kuvvet kazandırır. Örneğin Bench Press yaparken son setlerde ağırlığı maksimum seviyeye çıkarıp bir arkadaşınızdan yardım isteyerek ağırlığı maksimum kuvvetle yaparsınız. Bu kaslarınıza  hacim ve kuvvet kazandırır ve kısa sürede sonuçlarını görürsünüz.

Sert Çalışma: Bu antrenman şekli oldukça fazla performans ister. Hareketler hızlı yapılır  arada dinlenme süreleri daha kısadır ve ağırlıkları daha fazla yüklemeniz  gerekir . Örneğin 1,5 saatlik antrenman süresi 1 saat 10 sakikaya düşer. Diyelimki set arası dinlenme 2 dakikadan 1 dakikaya düşer.

Joe Weider‘s Bodybuilding Training System – Mass & Strength Training

Sistem Analizi
  1. Sistem  Grubu :Kuvvet Kazanma sistemi
  2. Çalışan Kaslar :Tüm kaslar
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman :Yok
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : Maksimum tekrar
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11.  Ekleyen : eurostargym

Workout System Strength Training Videolar

Bodybuilding – Vücut Geliştirme yaparken kurallar?

  1. Gün içinde ve antrenman öncesi muhakkak proteinsel olarak beslenin(protein tozu,et ve yumurta gibi.
  2. Gün içinde özellikle antrenman esnasında bol su tüketin.
  3. Antrenman öncesi muhakkak gerdirme,esneme ve ısınma hareketleri uygulayın.
  4. Mutlaka bir program uygulayın,mümkünse antrenörle çalışın
  5. Antrenman sonu mutlaka duş alın.
  6. En az yılda bir kez kan verin.
  7. 6 ayda bir chek-up yaptırın.
  8. Her hangi bir sağlık probleminiz varsa antrenörle paylaşarak ona uygun bir program isteyin.
  9. Günde 8-9 saat uyumaya çalışın.
  10. Spor sporcu ve fitness kendini devamlı yenileyen bir spor dalı olduğundan, internet ve dergilerden sürekli bilgilerinizi güncelleyin.
Diğer yapılması gerekenler.
  1. Yorgun ve uykusuzsanız antrenman yapmayın.
  2. Antrenmana tok karnına gitmeyin.En az 2 saat geçmiş olsun.
  3. Spor yapıyorum diye aşırı yemek
    yemeyin. Unutmayın ki fazla yemek organizmanıza külfettir.
  4. Vücudunuza orantılı ağırlık kaldırın.Fazla zorlamak her yönlü zarar verir.
  5. Antrenman esnasında asla bir şeyler yemeyin.
  6. Antrenmanda set aralarını çok açmayın.
  7. Antrenman günleri alkol veya sigara kullanmayın(mümkünse hiç kullanmayın)
  8. Antrenman öncesi daima ısınmış olun
  9. Asla çok aç karnına antrenman yapmayın.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın