Windshield Wipers Oblique Egzersizi Nasıl Yapılır?

Windshield Wipers Oblique Egzersizi Nasıl Yapılır?

Windshield Wipers Oblique Egzersizi Nasıl Yapılır?Windshield Wipers Oblique Egzersizi Nasıl Yapılır?

Egzersiz Açıklama

Windshield Wipers Oblique Egzersizi Nasıl Yapılır?: Hareket bel egzersizi olup en önemli hareketlerden öne çıkan bir egzersizdir. Karın kasları ve bel yan kasları (oblukie) için önemlidir ve haftada 3 gün yapılmalıdır. Profesyonel sporcular da bu egzersizi çalışma programına gelmelidir.

Egzersize yere yatarak başlanır. Bacaklar yere 90 derece  kaldırılır.  Eller vücudu dengelemek için omuz hizasında yanlara açılır. Derin bir nefes alarak bacaklar vücudun bir yanına yere dokununcaya kadar indirilir ve nefes vererek başlangıç noktasına kaldırılır . Aynı işlem diğer yana yapılır . Har iki yana yapılan egzersiz 1 (bir)  tekrar sayılır.

Windshield Wipers Oblique Egzersizi yeni başlayanlar için oldukça zordur . Başlangıçta zorlananlar için hareket dizleri kırarak yapılabilir . Zamanla normal çalışma pozisyonuna geçebilirsiniz.

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Bel Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  5. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Karın egzersizleri için püf noktaları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamayanlar bile zayıfladığını görürsünüz.

Çalışan Bel Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın