Wide-Grip Lat Pulldown – Back Exercise

Wide-Grip Lat Pulldown - Back Exercise

Wide-Grip Lat Pulldown nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Wide-Grip Lat Pulldown – Back Exercise : Hareket için barfiks barı omuz genişliğinde avuç içi makineye bakacak şekilde tutulur. Bu hareket sırt kaslarını çalıştırma hareketidir.
  2. Yavaşça aşağı doğru çekilecek şekilde harekete başlanır ve başınızın arkasına veya göğüs üzerine kadar bar indirilir.
  3. Sonra yavaşça başlangıç durumuna dönülerek harekete devam edilir.
  4. Hareketi yaparken vücudun geriye doğru çok fazla yatmasına izin vermeyin.
  5. Dikkat edin sonuçta bu hareket sırt hareketi eğer çok fazla geriye doğru yatarsanız o zaman arka omuzlara biner ve hareket amacından sapmış olur.

Set ve tekrarlar : Wide-Grip Lat Pulldown 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Set Ve Tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  9. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Wide-Grip Lat Pulldown nereyi çalıştırır?Wide-Grip Lat Pulldown nereyi çalıştırır?

 

Wide-Grip Lat Pulldown Video İzle

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın