Walking Lunge Bacak Egzersizi Nasıl Yapılır

Walking Lunge Bacak Egzersizi Nasıl Yapılır

Walking Lunge nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması
  1. Walking Lunge Bacak Egzersizi Resimli Anlatım detaylı açıklama. Bu egzersiz için uygun ağırlıkta bir plaka alınır.
  2. Nefes vererek baş üzerine kaldırılır ve dirsekler düzeltilir ve hareket bitene kadar baş üzerinde tutulur.
  3. Aynı zamanda bir adım atılır arkada kalan bacak , diz yere dokunana kadar çömelin.
  4. Sonra bir adım atıp diğer diz yere dokunur bu şekilde 16 ile 20 adım atılır.
  5. Adımlar dönüşümlü atılır önce sağ sonra sol diz yere dokunarak yapılır yani Lunge hareketinin aynısı ama bir plaka baş üzerine inip kalkıyor.
  6. Bu hareketin amacı omuz ve bacak kaslarını aynı anda çalışmaktır genelde bu şekilde çalışma fitness programı için uygun bir harekettir.

Evde  Walking Lunge Nasıl Yapılır?

Evde şöyle yapılır , bir buçuk litrelik su şişesinin her iki ucundan tutarak yapılır.Evde walking lunge yaparken ev hanımları kısa sürede zayıflar ve form tutarlar.

Hareketin videosu aşağıdadır dikkatle izleyin .

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz GrubuEn İyi 10 Bacak Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarBacak Kasları
Baldır Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Walking Lunge Video İzle

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazssa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl harektini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arkabacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

 Walking Lunge Nereyi Çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın