Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren. Evet yanlış duymadınız kendine güveniniz var mı? , yoksa , kendinizi aciz ve güçsüz hissediyorsanız işte size ilaç Bodybuilding sporu tam size göre..

Body yapmak bazı korkularınızı ve bazı zaaflarınızı ortadan kaldırır , örneğin birine bir şey söylemeniz gerekiyor ve çekiniyorsanız bu gibi sorunlar birkaç ayda tamamen ortadan kalkar.

Bunun en başta gelen nedenlerinden biri insanların size daha çok saygı göstermesi ve daha çok ilgilenmesidir. Toplum içinde her zaman fark edilirsiniz ve her zaman değer verilirsiniz.

Eğer kilo probleminiz varsa veya zayıfsanız 3 ayda öyle büyük değişimler olur ki siz bile inanamazsınız. Örneğin 100 kilo olan birisi 3 ayda 80  kiloya iner ve vücut şekillenir.Mesela 55 kilo olan birisi 3 ayda 70 kiloya çıkar ve vücut şekillenir ve böylece kendinize güveniniz gelir ve kilo nedeniyle insanlardan utanmazsınız.

Yaşam kaliteniz artar , düzenli spor yapmak sağlığınızı korur diyabet ve yüksek tansiyon gibi kronik hastalıkların çıkmasını  engeller. K alp ve damar sağlığınızı korur,bağışıklık sistemini güçlendirerek virüslere karşı koruma sağlar.

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren

Vücut Geliştirme İle Kendine Güvenmeyi Öğren
Stresli bir yaşantınız varsa vücut geliştirme tam size göre. Antrenman sonrası salondan çıkın ve derin bir nefes alın ne kadar mutlu olduğunuzu hissedeceksiniz. Bunun nedeni antrenman esnasında  Endorfin hormonların bolca salgılanması , buda moralinizin düzelmesi , kötü düşüncelerden arınması ve mutlu olmanızı sağlar.

Yaşantınız düzene girer.Özellikle body’e başladıktan bir süre sonra eğitmenlerin verdiği bilgi ve sporcuların kendi aralarındaki sohbetlerinde düzenli ve sağlıklı beslenme hakkında bolca bilgi edinebilirsiniz.

Ne kadar protein ne kadar yağ ve karbonhidratlar hakkında bilgi sahibi olursunuz ve bunları uygulamaya başlarsınız ve farkında olmadan yaşam kaliteniz yükselir.,

Antrenman için öneriler:

Phil Heath Full Body WorkoutAntrenman öncesi yemek yemeyin en az 2 saat açlık olmalıdır.

Set arasında 30 ile 60 sn arası dinlenin , bundan daha uzun dinlenmek kasların soğumasına sebep olur.

Antrenman sırasında 1 litre su tüketin , su hücreleri yeniler ve antrenman sırasında en az 1 litre su kaybını önler.

Eğer antrenmana başlamadan çok aç olursanız süt , ayran veya 1 -2 adet muz yiyebilirsiniz basit şeker asla kullanmayın antrenman sırasında hipoglisemiye sebep olabilir. ( şeker düşüklüğü).

Eğer antrenman sırasında kalbinizde olağan dışı çarpma veya ritm bozukluğu olursa veya mide bulantısı ,baş dönmesi,sebepsiz ve soğuk terleme antrenmanı hemen bırakıp biraz uzanın eğer geçmiyorsa mutlaka doktora görünmelisiniz.

Ağır bir hareket yapacaksanız veya ağırlık kaldıracak iseniz  mutlaka arkadaşınızdan yardım alın.

Hareketlere başlamadan çalışacağınız bölgeyi mutlaka ısıtın bu sakatlanmaların önüne geçer.

Antrenman süresi 1 ile 1.5 saat arasında olmalıdır.Daha uzun antrenman daha fazla kalori ve protein kaybıdır.

Haftalık antrenman 3 – 4 gün olmalıdır haftada her gün antrenman gelişimi yavaşlatır.

Antrenman boyunca en az 1 litre su tüketin . Su enerjinizi yükseltecek ve harcadığınızı yerine koyacaktır.

Not: Bu genel prensiplerdir spor dallarına göre değişiklik gösterebilir eğer sizin antrenörünüz veya eğitmeniniz daha başka çalışma prensipleri önerdiyse lütfen bu makaleyi dikkate almayıı veya gözardı ediniz. Lütfen bu prensipleri uygulayacaksanız yinede çalıştığınız salondaki eğitmene danışmayı unutmayınız. İyi çalışmalar…

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın