Vücut Geliştirme Beslenme Program Listesi – Kilo alma

Kilo Alma Diyet Listesi

Kilo alma – Vücut Geliştirme Beslenme Programı

Vücut Geliştirme Beslenme Program Listesi – Kilo almaVücut Geliştirme Beslenme Program Listesi - Kilo alma

  1. Sabah Kahvaaltısı 8:00
  2. 3 adet haşlanmış Yumurta
  3. 100 gr beyaz peynir
  4.    Yarım kilo Süt
  5.      Salatalık Domates Biber
  6.      Yarım Ekmek
  7.      Saat 10 İki Adet Muz
  8.      Öğle Yemeği Saat 12:00
  9.      Patates Haşlama 3 Adet
  10.      Yarım Kilo Tavuk Göğsü
  11.      Büyük Porsiyon Salata
  12.      Pilav
  13.      Akşam Yemeği Saat:19:00
  14.      Makarna
  15.      Çorba
  16.      Salata
  17.      Etli Türlü

İkindi vakti 2 ölçek Kilo Aldırıcı Süt veya

Meyve suyuna Karıştırılıp içilecek

Akşam Yatmadan Önce 3 Ölçek Yarım Kilo Sütle katılacak (Vücut geliştirme beslenme) Vücutçu nasıl beslenmeli?.

Bu Diyet Rahatsızlığı Olmayanlara Ayda 5 KG aldırır (Şeker hastaları için uygun değildir

Kilo Alma Konusunda Bazı Öneriler…

Günde üç öğün mutlaka yemek yiyin. Yemeklerde kalori oranı ve protein oranının yüksek olmasına dikkat edin.

Kilo başına 2 gr protein alın bu şekilde kilo almak daha sağlıklı ve daha kalıcı olur.

Örneğin 65 kiloluk birisi günde 130 gr protein almalı ve bunları mutlaka 3 öğüne bilmeli,yani her öğün için 45 gr protein.

Ara öğünlerde mutlaka muz veya süt-yoğurt gibi gıdalar alınmalı.

Gece yatarken süt içilmesi kilo almak için önemlidir.

Mümkünde Haftada 3 gün spor yapılmalı.Vücut geliştirme yapan birisi ayda 3 kilo garanti alabilir.

Vücut Geliştirme’de beslenme nasıl olmalı? Tavsiyeler. Vücutçu nasıl beslenmeli?.

Ana öğünlerinizde süt ,et , tahıl grubundan birisi ve sebze ve meyve grubundan en az bir besin olmasına dikkat ediniz

Günlük alacağınız toplam besinleri 5-6 öğüne bölerek alınız.

Yağlı besinlerden uzak durunuz,Et,süt,yumurta,tavuk,balık gibi gıdaları pişirirken yağ eklemeyin veya yağda kızartarak pişirmeyin,yağların hazmı zor olduğu için ve midede uzun süre kaldığı için tokluk hissi verdiği için daha az beslenmenize neden olmaktadır.

  1. Ara öğünlerde Muz,Tost,süt ve sütlü tatlılar veya kuru yemiş gibi gıdalar olmalıdır.
  2. Bal pekmez,kuru incir kuru kayısı ,pestil ve cevizli pestil,dut,siyah kuru üzüm en iyi karbonhidrat kaynağıdır bunları bolca tüketiniz.Bu besinler enerji verir ve mineral-vitamin ihtiyacınızı karşılar.
  3. İçeceklerinizi  Protein drink, amino asit drink,süt, ayran veya meyve suyu gibi içecekleri tercih ediniz….
  4. Yemeklerden önce veya yemeklerle birlikte çok su ve meşrubat içerek midenizi doldurmayınız bu tür içecekleri yemeklerden sonraya bırakmanız daha fazla besin tüketmenizi sağlamaktadır…
  5. Kilo başına 2 gr protein tüketiniz ,yani 60 kg biri için bu günlük 120 gr pro
  6. Vitamin ve mineral ihtiyacınızı karşıladığınız dan emin olmak için bir doktora veya uzmana danış 6 öğüne bölerek alınız yani her öğünde 20-30 gr protein demektir.Buda her öğünde 60-100 gr beyaz peynir veya et demektir (kabaca)
  7. Kilo almak için en iyi spor Vücut geliştirmedir ,kas kalitesi ve kütlesini arttırır.
  8. Stresten uzak durunuz ve günde 8 saat uyumaya gayret ediniz.
  9. Yazan-Özer Çaylı
  10. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Bunlarda İlginizi Çekebilir