V Sit Lying Down Ball Throw tekniği nasıl yapılır?

V Sit Lying Down Ball Throw nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. V Sit Lying Down Ball Throw tekniği nasıl yapılır? : Bir egzersiz topu ile beraber sırtüstü yere yatarak top ile beraber karın kaslarını çalıştırma egzersizidir..
  2. Ayaklar bitişik ve yerden 20 cm yukarıda ve dizler düz olarak tutuluyor.
  3. Elimizdeki topu avuç içi yukarı gelecek pozisyonda topu kavrıyoruz ve dirsekler vücuda bitişiktir.
  4. Topu yukarı doğru fırlatıyoruz ve bunu nefes vererek yapıyoruz ve nefes alarak tutuyoruz.
  5. Topu fırlatırken omuzlar yerden hafifçe kalkıyor bu hem karın kaslarını iyi çalıştırmak için hemde topu daha yükseğe fırlatmak için gerekli.
  6. Tabi topunu fırlatıp tutarken ayaklar yere kesinlikle dokunmaması gerekiyor.

Set ve tekrarlar : V Sit Lying Down Ball Throw 4 set ve maksimum tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Analizi

  1. Hareket türü : Karın inceltme egzersizi
  2. Çalıştırdığı kaslar : Karın , arka kol
  3. Performans tğrğ : Dayanıklılık
  4. Set ve tekrar :  4 set maksimum tekrar  eğitmene danışın
  5. Set arası dinlenme:  45 sn ile 60 sn kadar
  6. Haftalık çalışma: 2 veya 3 gün
  7. Seviye : Yeni , Orta , İleriiEkipman : Egzersiz topu
  8. Yazar : Özer Çaylı
  9. Ekleyen : İlaç Rehberi

V Sit Lying Down Ball Throw video izle

Karın Egzersizleri İpuçları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamayan bile zayıfladığını görürsünüz.

V Sit Lying Down Ball Throw nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın