Üst Göğüs Hareketi | Incline Dumbbell Press nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Press nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Hareketin amacı üst göğüs kaslarına hacim kazandırma ve göğüs kaslarının iç ve dış kısımlarının çalışmalardan tam verim almak içindir.
  2. Üst platformu ayarlanabilir Adjustable Bench  adı verilen özel bir sıra üzerinde uygulanır.
  3. Ayarlama mekanizmasıyla üst eğim 35 dereceye veya ihtiyaca göre biraz daha alt veya üst dereceye kadar getirilebilir.
  4. Her iki ele alınan dumbell’ler omuz yanlarına alınır ve avuç içleri karşıya bakacak şekilde başlangıç durumundan, kollar gergin hale gelinceye kadar, nefes verilerek yukarıya kaldırılır.
  5. Sonra göğüs kaslarındaki gerginlik devam ettirilerek ve nefes alınarak başlangıç durumuna gelinir.
  6. Üst göğüs kaslarına ve omuzlara şekil veren önemli bir egzersizdir. –
  7. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir.
  8. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.
  9. Benzer Hareketler: Üst Göğüs Dambıl Yana Açış. Üst Göğüs Barbell Bench Press vb.

Set ve tekrarlar : Incline Dumbbell Press  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuGöğüs Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarGöğüs Kasları
Arka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Incline Dumbbell Press Video İzle

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs Antrenman Programı hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Incline Dumbbell Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın