Incline Dumbbell Fly nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Fly nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Fly nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Incline Dumbbell Fly nasıl yapılır:  35 derece eğimli bench’te ellere alınan birer dambıl ile baş üzerinden omuz yanlarına kadar açıp tekrar baş üzerinde birleştirilen harekettir.
  2. Incline Dumbbell Fly üst göğüs kaslarını geliştiren önemli bir egzersizdir.
  3. Üst platformu ayarlanabilir Adjustable Bench adı verilen özel bir sıra üzerinde uygulanır.
  4. Ayarlama mekanizmasıyla üst eğim 35 dereceye veya ihtiyaca göre biraz daha alt veya üst dereceye kadar getirilebilir.
  5. Her iki ele alınan dambıllar’lar, avuç içleri gövdeye bakacak şekilde göz seviyesinde ve yukarıda tutulur.
  6. Sonra göğüs kaslarında kontrol muhafaza edilerek, her iki yana göğüs kaslarını gevşeterek yavaşça ve nefes almak suretiyle indirilir.
  7. Yine kontrol devam ettirilerek, gögüs kasları ile  ve nefes verilmek suretiyle göz seviyesine, birbirlerine yaklaşana kadar kaldırılır.
  8. Hareket boyunca dikkat edilmesi gereken husus; dirseklerin yanlara açılırken ve kollar yukarıda birleştirilirken, hafifçe kırık olmasına dikkat etmektir.
  9. Bu harekette, Bench’in eğimi arttıkça ön omuzlar daha çok etkilenir. –

Hareket : Incline Dumbbell Fly  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuGöğüs Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarGöğüs Kasları
Arka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell35 derece eğimli Bench Sehpası
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Incline Dumbbell Fly video izle

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Incline Dumbbell Fly nereyi çalıştırır?

Incline Dumbbell Fly gööğüs kaslarını çalıştırır..

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın