Two Dumbbell Bent Over Row Hareketi Nasıl Yapılır?

Çift Dambıl Karna çekiş nasıl yapılır?

Two Dumbbell Bent Over Row Hareketi Nasıl Yapılır?

Two Dumbbell Bent Over Row Hareketi Anlatım

Two Dumbbell Bent Over Row Hareketi Nasıl Yapılır?

Two Dumbbell Bent Over Row Hareketi Nasıl Yapılır?. Sırt kaslarını geliştirme amacıyla yapılır. Her iki ele birer dambıl alıp çekiş yapılarak uygulanır. Bu yapılan sırt geliştirme hareketidir..

Bent Over Two Dambıl Çekiş Uygulaması

Her iki elinizde kısa  bar  tutma yeri olan bir dambıl alarak ayakta durun.

Vücudun belden yukarısı zemine kabaca paralel (veya hafifçe yukarı eğik ) olana kadar gövdeyi  öne doğru eğilin ve daha sonra omuz başlarını geri çekerken dirsekleri vücudun arkasına sürerek harekete başlayın.

Dambılleri vücudunuza doğru çekin, dirsekler orta vücut yanına gelene kadar (veya vücudu geçene  kadar) ve daha sonra yavaşça dambıllerı kontrollü olarak başlangıç ​​konumuna getirin.

İstenilen tekrar sayısı için verilen tekrarları yapmaya devam edin.

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  5. Dinlenme Sürei : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi  Süresi : 5dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Dumbbellı
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Dumbbell Row Yaparken İpuçları

  1. Baş konumuyla denemeler yapın ve hangi seçeneğin (boyuna bakmaktan zevk alacağınıza eminim) sizin için daha iyi sonuç verdiğini görün.
  2. Omurgalarınız boyunca aşırı gerilemediğinizden emin olmak için dambıllerı vücudunuza çekerken karnınızdan bir miktar sert tutun.
  3. Hareketi dikte etmeye müsaade etmeyin, her bir elinizdeki  dambıllerı eşit ve beraber kontrol edin.
  4. Pazınızı aşırı kullanılmış ve sırtınızın aktif halde kaldığı halde yeterince çalışmadığını düşünüyorsanız, yanlış bir tutuş yaptığınızı düşünün (örn. Başparmağını barın üzerine çıkarabilirsiniz).
  5. Çekiş yaparken başın öne doğru kıvrılmasına izin vermeyin.
  6. Benzer şekilde, omuz başının göğüs kafesi üzerinde hareket ettiğinden emin olun. Omuz başını kilitlemeyin ve sadece glenohumeral eklem boyunca hareket ettirmeyin.

Çalışan Kaslar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın