Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Püf Noktaları

Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Püf Noktaları

Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Püf Noktaları

Egzersiz Açıklama

  1. Çalışma tekniği Triceps Pushdown Arka Kol Geliştirme Hareketi Şöyle yapılırHareket için özel yapılmış pushdovn veya uygun bir halatlı makine ile yapılabilir.
  2. Makinenin önünde bir adımı öne atarak barı arada 20-30 cm mesafe kalacak şekilde tutup göğüs hizasına kadar ve dirsekler yanda vücuda yapışık olarak tutuyoruz.Nefes vererek yavaşça dirsekler düzelene kadar itiyor ve yavaşça nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönüp tekrarlara devam ediyoruz.
  3. Bu egzersizi öne doğru değişik açılarda yapabilirsiniz daha çok eğilerek yada daha az eğilerek uygulayı hangisi sizin için daha çok etkiliyse onunla devam edin etkilemeyen hareketlerle boşa vakit harcamayın.
  4. Triceps Pushdown :4-5 det ve  10-12 tekrar yapıyoruz :eğitmene danışınız)
  5. Hareket Boyunca Dikkat Etmeniz Gereken Hususlar : Hareketi yaparken dirsekler yanlara doğru  açılmamalı , öne ve arkaya oynamamalıdır. Ağırlığa yüklanirken omuz ve sırt kısmı pozisyonunu bozmamalıdır. Harekete hafif ağırlıkla başlayın ve her sette bir plaka ilave edin, bu şekilde çalışırsanız sakatlanmanın önüne geçmiş olursunuz.
  6. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitiirilmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Kol Egzersizleri Püf Noktaları

  1. Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.
  2. Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.
  3. Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140gr protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).
  4. Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Hareket analizi

  1. Hareket İsmi : Pushdown
  2. Çalışan Kaslar: Triceps Kasları
  3. Performans Türü : Güç, birleşik
  4. Çalışma . Hafif başla her sette ağırlık arttır
  5. Ekipman : Push Down  Machine
  6. Set ve tekrar : 4 set 10 – 12 tekrar > Eğitmene Danışınız
  7. Set Arası Dinlenme : 45 sn
  8. Ekipman : Pushdown Machine
  9. Yazar: M.Özer Çaylı
  10. Kaynak: eurostargym.com

Triceps Pushdown Hareketin Videosu

Çalışan Kaslar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın