Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Nasıl Yapılır

Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Nasıl Yapılır

Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Bu derste Triceps Pushdown nasıl yapılır? anlatıyoruz. Triceps Pushdown egzersizi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin. Benzer hareket Bent Over One Arm Dumbbell Triceps Extension nasıl yapılır? adlı makaleye göz atın.

Egzersiz Açıklaması

  1. Triceps Pushdown Arka Kol Hareketi Nasıl Yapılır ; Çalışma tekniği Triceps Pushdown Arka Kol Geliştirme Hareketi Şöyle yapılır.
  2. Hareket için özel yapılmış pushdovn veya uygun bir halatlı makine ile yapılabilir.
  3. Makinenin önünde bir adımı öne atarak barı arada 20-30 cm mesafe kalacak şekilde tutup göğüs hizasına kadar ve dirsekler yanda vücuda yapışık olarak tutuyoruz.
  4. Nefes vererek yavaşça dirsekler düzelene kadar itiyor ve yavaşça nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönüp tekrarlara devam ediyoruz.
  5. Bu egzersizi öne doğru değişik açılarda yapabilirsiniz daha çok eğilerek yada daha az eğilerek uygulamayı hangisi sizin için daha çok etkiliyse onunla devam edin etkilemeyen hareketlerle boşa vakit harcamayın.
  6. Dikkat: Hareketi yaparken dirsekler Asla oynamamalıdır,yana doğru açılmamalıdır.

Set ve tekrarlar : Triceps pushdown 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuArka Kol Egzersizi 
Çalışan KaslarArka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanPushdown MachineCable Cross Over Machine
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün1 veya 2 Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Triceps Pushdown Video İzle


Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Triceps Pushdown nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın