Triceps Incline French Press nasıl yapılır?

Triceps Incline French Press nasıl yapılır?

Triceps Incline French Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Triceps Incline French Press nasıl yapılır?. : 35 / 40 derece  eğimli sehpaya uygun ağırlıktaki bir halter 30 cm el mesafesinde tutulmuş olarak oturulur.
  2. Halter baş üzerinde dirsekler düzeltilmiş olarak tutulur.Dirsekleri oynatmadan eller dirsekten kırılarak omuza doğru ve nefes alarak indirilir, Resim-1...
  3. Sonra nefes vererek tekrar başlangıç pozisyonuna kaldırılır ve dirsekler düzeltilir. Arka Kol Kaslarının çalıştığından emin olun.
  4. Hareketi yaparken halter sehpanın arkasına doğru yapın bu arada dirsekler baş hizasında sabit kalmalıdır.
  5. Dirsekleri ileri geri oynatmayın yanlara doğru açmayın eğer zorlanırsanız bir arkadaşınızdan yardım isteyin… iyi çalışmalar…

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın.

Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : Triceps Incline French Press 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur)

Hareket Analizi

  1. Çalışan kaslar : Arka kol kasları
  2. Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır
  3. Set arası dinlenme: 45 saniye
  4. Haftalık çalışma: 1 – 2 gün
  5. Haftalık çalışma gün sayısı : 1
  6. Ekipman : Katlanabilir sehpa,  halter,  ağırlık plakaları
  7. Performans türü :. Güç
  8. Yazan : Özer Çaylı
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Triceps Incline French Press Videolar

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Triceps Incline French Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın