BODY TRICEPS EXTENSION (Vücut Ağırlığı İle Arka Kol)

Boş vücutağırlığı arka kol kaslarını çalıştırmatri

Body Triceps Extension  nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Tanding Triceps Extension Hareketi ,  diz hizasında bir barı iki el ile kavrayarak arka kol gücüyla başı barın altına sokup yukarıya idme egzersizidir.
  2. Makine barı bel hizasının biraz altına kadar indirilir eller 30 cm açıklıkta tutulur.
  3. 1 metre geride durularak belden eğilip ensemiz barın altına girene kadar vücudumuz ileri itilir ve çok yavaşça başlangıç pozisyonuna geri dönülür.
  4. Bu hareket 20 tekrar ve 5 set yapılır.
  5. Hareket evde yapılabilir bu pozisyonu sağlayabilecek veya benzer pozisyonlar yaratabilirsiniz.
  6. Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.
  7. Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Arka Kol Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik, güç
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  5. Dinlenme Sürei : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  11. kaynak: eurostargym

Body Triceps Extension Video İzle



Egzersiz Püf Noktaları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kiko başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140gr protein tüketmelidir (bu vücutcular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

 

 

Body Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Arka Kol Kaslarını Çalıştırır..

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın