T Bar Rows Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır

T Bar Rows Sırt Egzersizi Nasıl YapılırT Bar Rows Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır?

T Bar Rows Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır? ;  .Tek tarafına ağırlık yüklenmiş ve T-Bar Rowing Makinası adı verilen özel bir cihazda veya tek tarafına ağırlık takılmış, normal bir Barbell ile uygulanır. Gövde yere paralel, dizler hafifçe kırık durumda ve ayak açıklıkları omuz genişliği kadardır.

Bu konumda, bel hafifçe içeriye doğru çukur yaparak, iki el arası omuz genişliği kadar bir aralıkla, özel tutma kulpu veya Barbell’in uç kısmı sıkıca kavranır ve nefes vererek göğüs yönüne doğru ağırlık kaldırılır. Sonra nefes alarak yine başlangıç durumuna dönülür.

Dikkat edilmesi gereken husus; beli riske sokmamak için, hareketin kontrollü, yavaş ve çok fazla öne eğilmeden yapılmasıdır.”

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili

  1. Sırt  Hareketi
  2. Biceps – Omuz
  3. Güç
  4. T-Bar Machine
  5. İzolasyon
  6. Çekme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Set Ve Tekrar: 4-5 set ve 10-12 tekrar
  9. Haftada : 1 gün çalışma
  10. Yazar : Özer Çaylı

T Bar Rows Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır? Videolar

Çalışan Kas Grubu Sırt Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın