Standing Towel Triceps Extension – Arka Kol Hareketi

Standing Towel Triceps Extension nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Standing Towel Triceps Extension arka kol egzersizidir ve arka kol kaslarını çalıştıran hareket .
  2. Bir havlu veya bir halatla yapılır , hareket boyunca bir arkadaşınızın yardımı gereklidir ve ayakta yapılır.
  3. Dik duruş pozisyonunda  bir havlu ucunda ve hafif köşesine yakın yerden el avuçları biri birine bakacak biçimde tutulur. Havlunun alt ucundan partnerinizin sıkıca tutması gerekir.
  4. Nefes Vererek havluyu  yukarı doğru çekerken partneriniz aşağı doğru çekmelidir.
  5. Dirsekler düzeltilene kadar yukarı çekilir ve 1 saniye bekleyin.
  6. Sonra derince nefes alarak yavaşça aşağıya bırakırken arkadaşınız yine havluyu aşağı doğru çekmelidir ve siz diren göstererek yavaş yavaş bırakın.
  7. Hareket boyunca dirsekleri oynatmamaya çalışın.
  8. Dirsekler yere dik konumda olmalı ve yanlara doğru açmamaya çalışın.

Set ve tekrarlar : Standing Towel Triceps Extension 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Ana hedef: Arka Kol Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik, güç
  3. Eğitim Seviyesi : Yeni, Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  5. Dinlenme Süresi : 1 dk.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dk.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Havlu veya Halat
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  11. kaynak:eurostargym.com

Standing Towel Triceps Extension Video İzle

Kol Egzersizleri İçin Püf Noktaları
  1. Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.
  2. Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.
  3. Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).
  4. Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Standing Towel Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın