Standing Dumbbell Calf Raises – Calf Exercise

Standing Dumbbell Calf Raises

Standing Dumbbell Calf Raises Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Egzersi< Açıklaması

  1. Standing Dumbbell Calf RaisesCalf Exercise. Hareket için iki şık vardır ya tek dumbell alıp hareketi tek ayakla yaparız.
  2. Ayrıca İki elinize de birer dumbbell alıp hareketi iki ayağımızla yaparız ben iki dumbbell alıp yapmayı anlatacağım.
  3. Her iki elimize birer uygun ağırlıkta dumbbell alıp harekete başlıyoruz.
  4. Yavaşça parmak uçlarımıza basıp topuklarımızı yukarı doğru kaldırıp en üstte baldır kaslarımızı kilitliyoruz.
  5. Hareketi yaparken nefes veriyoruz, ve yavaşça topuğu yere dokunana kadar indiriyoruz ve bu sırada nefes alıyoruz.
  6. Hareket tamamlanınca tekrar 2. tekrar için devam ediyoruz.

Hareket :Standing Dumbbell Calf Raises  4 set ve 15- 20 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur)

Egzersiz Özeti
  1. Hareket Grubu: Baldır Hareketi
  2. Çalışan Kaslar: Baldır Kasları (calves)
  3. Güç hareketi
  4. Hareket:4-5 set ve 15-20 tekrar
  5. Eğitim Seviyesi: Orta ve İleri
  6. Haftalık Çalışma: 2 gün
  7. Set arası dinlenme :  45 saniye
  8. Dumbbell ile yapılır
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri
  10. Yazar: M.Özer Çaylı

Standing Dumbbell Calf Raises Video İzle

Standing Dumbbell Calf Raises nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın