Standing Barbell Triceps Extension Nasıl Yapılır

Standing Barbell Triceps Extension Nasıl Yapılır

Standing Barbell Triceps Extension nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Standing Overhead Barbell Triceps Extension: Arka kol hareketi resinli anlatım; Barbell, ayakta durularak, iki el arasında 20 cm.lik bir mesafe olacak şekilde dengeli olarak kavranır.  (Arka Kol Kasları Egzersizi)
  2. Kollar dirseklerden arkaya doğru kontrollü ve arka kol kasları ile yavaşça kırılarak, baş arkasına doğru nefes alınarak indirilir.
  3. Sonra arka kol kasları ile yukarı itip , nefes verilerek dirsekler tamamen düzelene kadar baş üzerine doğru kaldırılır.
  4. Dikkat edilmesi gereken husus; Dirseklerin öne veya arkaya kaçmaması ve bütün hareket devamınca vücutla aynı hizada olmasıdır.
  5. Hareket sırasında ve hareket boyunca arka kol kaslarının çalıştığından emin olun.

Hareket : Standing Overhead Barbell Triceps Extension 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Ana Kas Grup: Arka kol kaslarını geliştirme 
  2. İkincil kas : Yok
  3. Egzersiz Türü: Güç, Birleşik
  4. : Gerekli Ekipman Barbell
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 10 tekrar (Eğitmene Danışınız )
  6. Kuvvet Tipi: İtme
  7. Eğitim Seviye: Başlangıç ve İleri
  8. Haftalık Çalışma Gün Sayısı : 1 – 2
  9. Yazar M.Özer Çaylı
  10. Kaynak: eurostargym.com

Standing Barbell Triceps Extension Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları
  1. Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.
  2. Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.
  3. Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140gr protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).
  4. Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Standing Barbell Triceps Extension Nasıl Yapılır

Standing Barbell Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın