Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press

Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press

Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press Anlatım ; Smit Machine‘de Bench Press pozisyonunda sıraya yatılır.
  2. İki el arasında 15-20 santimlik  bir mesafe ile, özel askılıkta  bulunan veya bir partnerin verdiği Barbell sıkıca kavranır.
  3. Ayaklar her iki yanda ve dengeli olarak yerdedir.  İki el ile eşit aralıkla yukarıda tutulan
  4. Bar  ,  dirsekler dışarıya doğru hareketle , göğüse doğru indirilir.  Sonra nefes verilerek dirsekler düzelinceye kadar yukarıya göz seviyesine kaldırılır.
  5. Bu esnada Triceps kasları hiç gevşetilmez ve gerginlik hareket sonuna kadar devam ettirilir.
  6. Eller arasındaki tutuş mesafeleri değiştirildiğinde, triceps kaslarının değişik açılardan çalışması sağlanır.
  7. Hareket boyunca dikkat edilecek hususlar;   Hareket boyunca dirsekler yanlara açılmasın ve ileriye geriye oynamasın.
  8. Ayakları kırarak yukarı kaldırın ve bunu bu işte uzmanlaşınca yapın çünkü ayakları kaldırırsanız bel sehpayla tam temas ettiği için bel kusurları, bel ağrısı, bel fıtığı gibi sizin spor hayatınızı bitirecek aksaklıklardan ve sağlık sorunlarından kaçınmış olursunuz.

Egzersize başlamadan triceps kaslarını ve tendonları iyice ısıtın , bu hareket dirseklerde ve tricepste sakatlanmaya neden olabilir , ufak bir dambıl ile 30-40 tekrar  dumbbell triceps hareketi yaparsanız kaslarınız iyice ısınmış olur. Harekete hafif kiloyla başlayın ve son sete doğru iyice ağırlaştırıp yardım isteyerek yapın.

Set ve tekrarlar : Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Ana Kas Grup:  arka kol  kasları
  2. İkincil kas : Göğüs kasları
  3. Egzersiz Türü: Güç
  4. : Gerekli Ekipman : Smith Machine
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 10 tekrar (Eğitmene Danışınız )
  6. Kuvvet Tipi: İtme
  7. Eğitim Seviye: Başlangıç ve İleri
  8. Yazar : Özer Çaylı

Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press Video İzle

Smith Machine Triceps Close Grip Bench Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın