Smith Machine Body Weight Triceps Extension

Smith Machine Body Weight Triceps Extension

Smith Machine Body Weight Triceps Extension Tekniği

Smith Machine Body Weight Triceps Extension

Egzersiz Açıklama
( egzersiz video | çalışan kaslar )

Smith Machine Body Weight Triceps Extension. Smith machine ters U şeklinde bir makinedir, üzerinde karşılıklı ve paralel 2 adet çelik mil milin bağlı olduğu profil üzerine 5 cm uzunluğunda 20 ye yakın pim , üzerinde tutma ve ağırlık takmak için , millerin üzerinde kayan bir düzenek ile bağlanmış bir barı vardır. Ayrıca açılır , kapanır bir benceh sehpası mevcuttur. Makine üzerine plakaların koyulduğu 4 adet uzun pimde vardır.

Smith Machine üzerindeki bar Bel hizasına ayarlanmış bir multipress station barına 1.5 metre uzaklıkta durulur ve yatarak 30 cm uzaklıkta tutulur ve dirsekler kırılarak ve nefes alınarak vücut düz olarak baş barın altına kadar sokulur ve nefes vererek başlangıç pozisyonuna dönülür.

Hareket boyunca vücut düz olmalıdır.Eğer bara yeteri kadar uzak olmassanız hareket yeterli ve etkili olmaz harekete başlarkenen birkaç deneme eğzersizi yapın ve kendinizi iyice ayarlayın.Multipres yerine squat barıylada hareket yapılabilir veya benzer bir bar veya makine ile deneyebilirsiniz.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Analizi
  1. Çalışan kaslar : Arka Kol Kasları
  2. Hareket Grubu : Arka Kol Hareketi
  3. Ekipman : Smith machine ve benzer
  4. Performans : Güç
  5. Set ve tekrar : 4 set 10 -15 tekrar  >eğitmene danışın
  6. Set  arası dinlenme : 45  ile 60 sn > kalp atışı normale dönene kadar bekleyin
  7. Haftalık Çalışma: 1 yada 2 gün
  8. Seviye : Orta ve İleri
  9. Yazar : Özer Çaylı
  10. Ekleyen : eurostargym.com


Egzersizlerle Alakalı Videolar

Body weight Triceps Extension – Video

Çalışan Kaslar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın