Skott curl – En İyi Biceps Egzersizi (pazu)

Skott curl – En İyi Biceps Egzersizi (pazu)

Skott curl – En İyi Biceps Egzersizi (pazu)

Egzersiz Açıklama

Skott curl – Z-Bar Preacher Curl yapılışı;  Scott Curl sehpasında  yaklaşık 35-45 derce olan özel sehpada yapılır. Hareket  kollar sehpa yüzeyinden omuza doğru kaldırılıp indirilerek uygulanır.

Kollar nefes alınarak ve platformla temas edinceye kadar indirilir, nefes vererek tekrar başlangıç pozisyonuna kaldırılır.Hareketi yaparken omuzlar oynatılmamalıdır.Hareket Düz-Kırık bar veya dambıl ile yapılabilir”.

Hareketi yaparken omuz ileri geri oynatılmamalı ve dirsek sehpa yüzeyinden ayrılmamalıdır.
4-5 set ve 1012 tekrar yapınız set arasında 30 sn dinleniniz. Hareket boyunca omuz sabit kalmalıdır ve dirsekler yerinden oynatılmamalıdır.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Özet

Skott curl - En İyi Biceps Egzersizi (pazu)

  1. Ana HedefBiceps
  2. Egzersiz Tipi: Pazu-B iceps Egzersizi
  3. Eğitim Seviyesi: Orta – İleri
  4. Haftalık Gün: 1 veya 2 gün
  5. Donanım Gerekli: Preacher Curl Machine
  6. Hedef Cinsiyet: Eerkek ve Kadın
  7. Set arası dinlenme: setler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12 ( Eğitmeninize danışınız )
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar:M.Özer Çaylı
  11. kaynak: euro star  gym

Kol EgzersizleriPüf Noktaları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

2- Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

3- Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kiko başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140gr protein tüketmelidir (bu vücutcular için geçerli normal kişiler için değil).

4- Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

  • Yazar:M.Özer Çaylı

Çalışan Biceps Kasları

biceps muscle anatomy

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın