Sırt için 19 Çekiş hareketi | Rows Back workout

Sırt için 19 Çekiş hareketi Uygulaması

Sırt için 19 Çekiş hareketi | Rows Back workout

Sırt için 19 Çekiş hareketi | Rows Back workout

Sırt için 19 Çekiş hareketi | Rows Back workout: Smith machine (omuz makinesi) de yapılacak veya sağlam bir bench sehpasına yerleştireceğiniz bara sırtınız için 19 adet çeşitli çekiş hareketi var.

Bar omuz genişliğinde tutarak veya tek kol ile yada dar tutuş şeklinde çekişler var .  Bu egzersizlerin hepsi sırt kasları için ve boy uzatma egzersizleri  olarak da yapılabilir.

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  5. Dinlenme Sürei : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  11. Yazan – Ekleyen : euro star gym

Egzersizler için püf noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Sırt Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın