Sırt geliştirme hareketi – Hammer Pull Downs

Hammer Pull Downs Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Hammer Pulldowns Machine denilen makinede yapılır.
  2. Makinenin oturma platformu , kendinden ağırlığı ve halatla çalışan makaralı mekanizması vardır. hareket sırt kaslarını geliştirme için yapılır.
  3. Makineye oturup sırtımızı mindere yaslıyoruz, makinenin kollarındaki el tutamaçlarından tutarak hareket için hazır hale geliriz.
  4. Nefes Vererek yavaşça çekiş  yapılır ve el göğüs hizasına kadar gelir ve derin bir  nefes alarak başladığımız noktaya kadar kollar gevşetilir.
  5. Tekrarlara devam edilir ve set bitirilir 45 sn ara vererek diğer setler tamamlanır ve hareket bitmiş olur.

Hareket : Hammer Pulldowns Machine 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana Hedef: Sırt Kasları
  2. Egzersiz Tipi: Sırt geliştirme egzersizi
  3. Eğitim Seviyesi: Orta – İleri
  4. Set ve tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  5. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  6. Nefes : Çekerken nefes ver  çekişten sonra nefes al
  7. Haftalık Gün: 1
  8. Donanım Gerekli: Pulldown Machine
  9. Hedef Cinsiyet: Erkek ve Kadın
  10. Yazar:M.Özer Çaylı
  11. Ekleyen : Fitness Nedir

Hammer Pull Downs Video İzle

Egzersiz İpuçları

  1. Sırt antrenman programı Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.
  2. Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Hammer Pull Down nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın