Single-Leg Skater Squat hareketi

Single-Leg Skater Squat Nasıl Yapılır?, nereyi çalıştırır?

  1. Singe-Leg Skater Squat hareketi nasıl yapılır? . Single-Leg Skater Squat  hareketi bacakları çalıştırır ve ev kadınları için uygun bir harekettir.
  2. Hareket için 30 cm yüksekliğinde  step tahtası sertçe bir yastık veya tabure olabilir.
  3. Yastık veya taburenin önünde durarak bir dizimizi geriye doğru kırıyor ve vücudumuzu dengelemek için  ellerimizi göğüs hizasında ve ileride tutuyoruz.
  4. Üzerinde durduğumuz ayakla çömelerek  arkada kalan dizimizi yastığa dokununcaya kadar bacak kaslarını kasarak çömelin.
  5. Sonra bacak kasları ile iterek ve nefes vererek yavaşça kalkıyoruz . Diğer ayakla hareketi tekrarlayın. .

Set ve tekrarlar : Singe-Leg Skater Squat 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Çömelirken nefes al kalkarken nefes ver.
  2. Hareket 4 set ve 10-12  tekrar yap
  3. Haftada en az 2 gün çalış.
  4. Yeni başlayanlar bir yerden tutarak yapabilir.
  5. Hareket Ön bacak ve Baldır kaslarını ve Basenleri çalıştırır.
  6. Yazan:Özer Çaylı
  7. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Singe-Leg Skater Squat video izle

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazsa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl hareketini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arka bacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

Singe-Leg Skater Squat nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın