Single Arm Shoulder Press hareketi tekniği

Single Arm Shoulder Press hareketi tekniği

Single Arm Shoulder Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması
  1. Single Arm Shoulder Press hareketi tekniği nasıl yapılır :
  2. Hareket için  1 adet hafif ağırlıkta dumbbel gereklidir. One Arm Dumbbell Press Hareketi de ilginizi çekebilir.
  3. Ayakta dik durun ve bir elinize bir adet dumbbell alın.  Ayak açıklığı 30 santim kadar ve boşta olan eliniz belinize koyarak destek alın.
  4. Dumbbeller omuz üst hizasına kadar kaldırıp önce sağ kolla (veya siz kendiniz hangi kol ile yapacağınızı seçim) iki kere yarım.
  5. Sonra yine tam dirsek düzelinceye kadar kaldırın ve 1 saniye bekleyin.
  6. Sonra başlangıç pozisyonuna nefes alarak yavaşça dönüyoruz.
  7. Sol kol ile 2 kere yarım kaldırıp sonra dirsek düzelinceye kadar tam kaldırıp bir tekrarı bitiriyoruz.
  8. Tekrarlara devam edin ve seti bitirin.

Set ve tekrarlar :  Single Arm Shoulder Pres4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Analizi
  1. Hareket: Omuz Geliştirme hareketi
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Omuz , Arka kol kasları
  3. Ana Kas Grubu: Omuz Kasları
  4. Egzersiz Tipi: Güç ve Birleşik değil.
  5. Eğitim Seviyesi:   Orta – ileri
  6. Set ve tekrar: 4 set 10-12 tekrar
  7. Dinlenme . Setler arası 30 saniye dinlenme.
  8. Çalışma Süresince : Başlangıç hafif sonra ağırlık arttır
  9. Nefes  alıp verme : Kaldırırken nefes ver  sonra nefes al
  10. Haftalık Gün: 1
  11. Donanım Gerekli: Dumbbel
  12. Yazar Özer Çaylı

Single Arm Shoulder Press Video İzle

Single Arm Shoulder Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın