Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Bu yazıda Shoulder Plate Lateral Raise nasıl yapılır? hareketi anlatıyoruz. Shoulder Plate Lateral Raise egzersizi uygulama hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin. Benzer hareket Dumbbell Lateral Raise nasıl yapılır? adlı yazıyı okuyun.

Egzersiz Açıklama

Plate Shoulder Lateral Raise Tekniği.: iki adet uygun ağırlıkta plaka uçlarından iki ele birer tane alarak vücudun yanlarında tutulur nefes vererek yavaşça omuz hizasına kadar dirsekler hafif kırılarak kaldırılır ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna indirilir.

Hareket dumbbell lateral raise hareketinin ağırlık plakası ile yapılan örneğidir.  Omuz başlarını ve arka omuz kaslarını çalıştırır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Plate Lateral Raise Egzersiz Özeti

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanPlate (ağırlık plakası)
Set ve tekrar :4 x 10 - 12 ( eğitmene danışınız )Eğitmene Danışın
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Shoulder Plate Lateral Raise Video İzle

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Kas Grubu

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın