Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Shoulder Plate Lateral Raise Nasıl Yapılır

Egzersiz Açıklama (egzersiz video | çalışan kaslar | püf noktaları )

  1. Plate Shoulder Lateral Raise Tekniği.: iki adet uygun ağırlıkta plaka uçlarından iki ele birer tane alarak vücudun yanlarında tutulur nefes vererek yavaşça omuz hizasına kadar dirsekler hafif kırılarak kaldırılır ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna indirilir.
  2. Hareket dumbbell lateral raise hareketinin ağırlık plakası ile yapılan örneğidir.  Omuz başlarını ve arka omuz kaslarını çalıştırır.
  3. Hareket biraz vücudun önünda karın bölgesinde tutularakta yapılabilir.Bunu eğitmeninize sorarak yapınız.Hareketi yaparken vücudunuz ileri geri oynamasın ve hareketi oldukça yavaş yapın daha etkili olur..

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Omuz Hareketi
  2. Çalışan Kaslar : Shoulders ,delts, trapezus
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman : Plate ( ağırlık plakası)
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Set ve tekrar : 4 x 10-15
  8. Haftalık Gün : 1-2 gün
  9. Yazar : Özer Çaylı
  10. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Egzersiz Video

Egzersiz Püf Noktaları

  1. Bacak, Omuz , GöğüsKol Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe eğzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.
  2. Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boşvücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geömenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Kas Grubu

Omuz anatomisi ve kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın