Shoulder – Arm Workout (Omuz + Kol Programı)

En İyi Omuz ve kol antrenman rpogramı

Shoulder – Arm Workout (Omuz + Kol Programı)

Shoulder – Arm Workout (Omuz + Kol Programı)

Shoulder – Arm Workout (Omuz + Kol Programı). Program oldukça detaylı ve akılcı bir düşünceyle yapılmış başarılı bir çalışmadır. Programı yaptıkça farklı olduğunu hissedeceksiniz ve kısa zamanda büyük ölçü ve kuvvet artışını hissedeceksiniz.

Egzersiz Anaizi

Shoulders Arm Workout program

  1. Hareket:Omuz + Kol programı
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Omuz , PazıArka kol
  3. Ana Kas Grubu:Göğüs  (birincil), Triceps
  4. Isınma Hareketi : Yok
  5. Egzersiz Tipi: Performans
  6. Sporcu Seviyesi:  Orta – İleri
  7. Set ve tekrar: 4 set 10-15 tekrar
  8. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  9. Çalışma Süresince : Sabit ağırlıkla çalış (ağırlık arttırma)
  10. Nefes : Ağrlıga yüklenirken nefes ver sonra nefes al
  11. Haftada Çalışılacak Gün: 1 -3
  12. Donanım Gerekli: Cable crossowers
  13. Ekleyen : euro star gym
  14. Yazar : Özer Çaylı

Egzersizler   için püf noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Kas Grupları  

Omuz KaslarıPazı KaslarıArka Kol Kasları
ShoulderBicepsTrşceps

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın