Seated Knee-Up – Sehpada Bacakları Çekiş

Seated Knee-Up – nasıl yapılır?

Seated Knee-Up – Sehpada Bacakları Çekiş

Seated Knee-Up – Sehpada Bacakları Çekiş.

Egzersiz Açıklama (çalışan kaslar | püf noktaları )
  1. Seated Knee-Up Türkçe (Sehpada Bacakları Karına Çekiş)anlamına gelir ve Alt Karın Kaslarını çalıştırır, hareketin  resimli anlatımı.
  2. Düz bir sıra kenarına oturarak, ellerle kenarlar sıkıca kavranır. Vücut sıra ile yaklaşık 35-40 derecelik bir açı oluşturmalıdır. Bacaklar dışarıda ve boştadır.
  3. Egzersize dizler nefes vererek göğüse doğru kontrollü ve yavaşça çekilir, nefes alarak en alt pozisyona gelinceye kadar bacaklar aşağıya indirilir.
  4. Dikkat edilecek husus; çok hızlı hareket etmemek ve ayakları yere değdirmeden devam etmektir. Hem mide hem de karın kasları için çok etkili bir harekettir.
  5. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.
Egzersiz Grubukarın Egzersizi 
Çalışan KaslarKarın Kasları
Alt Karın Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarfiks veya
Leg Raise yapmak için Dip Bench
Set ve tekrar :4 x maksimum ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Seated Knee-Up Video İzle


Karın programı veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eritilemeyen bile zayıfladığını görürsünüz.

Seated Knee-Up nereyi çalıştırır

Seated Knee-Up Karın Kaslarını çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın