Seated Barbell Military Press nasıl yapılır?

Seated Barbell Military Press nasıl yapılır?Seated Barbell Military Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması
  1. Seated Barbell Military Press nasıl yapılır?: Hareket Military Bench denilen sehpada Barbell ile yapılır.
  2. Platformun oturağına yerleşip sırtımızı sehpaya dayıyoruz ve barı omuz hizasından biraz genişçe tutuyoruz.
  3. Benzer hareket Barbell Press Behind Neck nasıl yapılır? adlı makaleyi okuyun.
  4. Seated Barbell Military Press B-yapmak için barı kavrayarak omuz hizasında yukarıda tutuyoruz ve nefes alarak omuza kadar indiriyoruz,
  5. Sonra nefes vererek başlangıç noktasına kaldırıyoruz.
  6. Bu egzersiz aynı anda sırta ve göğüs kasları üzerine indirilerek yapılabilir.
  7. Çalıştığınız yerde size en uygun olanı danışarak yapın. Hareket ayakta da yapılabilir bu da Standing Barbell Press nasıl yapılır? isimli makaleye bakın.
  8. Barı omuza indirirken yavaş ve yukarı kaldırırken hareket biraz hızlı olmalıdır.
  9. Harekete hafif ağırlıkla başlayıp ağırlığı her sette artırınız.Son sette mutlaka partner yardımı olsun kendinizi tehlikeye sokmayın.

Seated Barbell Military Press  için Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Seated Barbell Military Press Egzersiz Özeti

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarbell ve dğz sehpa
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Seated Barbell Military Press Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Seated Barbell Military Press nereyi çalıştırır??

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın