Rope Pushdown tekniği nasıl yapılır?

Rope Pushdown tekniği nasıl yapılır?

Rope Pushdownasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Rope Pushdown tekniği nasıl yapılır? : Cable Cross Over Machine veya Pulldown Machine adı verilen makinede yapılır.
  2. Eller arasında 20 cm mesafe kalacak şekilde ve ellerin iç kısımları yere bakacak şekilde bar kavranır.
  3. Dirsekler vücuda sabit halde omuzla 90 derece acı yapacak şekilde ,eller bacaklara dokunana kadar nefes vererek aşağı doğru arka kol kasları ile itilir.
  4. Sonra arka kol kaslarını gevşeterek nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönülür.Kırık bar veya özel iple de uygulanabilir.
  5. Not: Egzersiz çalışmasında dirsekleri yanlara doğru açmayın vücuda yapışık olsun ve dirsekler yine ileri ve geri oynamasın…. iyi çalışmalar…

Hareket : Rope Pushdown 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuArka Kol Egzersizi 
Çalışan KaslarArka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanPushdown MachineCable Cross Over Machine
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün1 veya 2 Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Rope Pushdown Video İzle

Kol Egzersizler için ipuçları

Arka Kol antrenman Programı için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Rope Pushdown nereyi çalıştırır?

Rope Pushdown arka kol kaslarını çalıştırır…

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın