Reverse Hammer Shoulder Press Nasıl Yapılır?

Reverse Hammer Shoulder Press Nasıl Yapılır?

Reverse Hammer Shoulder Press Resimli Anlatım

Reverse Hammer Shoulder Press Nasıl Yapılır?

Egzersiz Açıklaması

Reverse Hammer Shoulder Press Uygulaması : Hareket için eşit ağırlıkta 2 adet dambıl ve 90 derece açılı sehpa gereklidir. Sehpaya oturup sırtınızı yaslayın . Bu sizin başlangıç pozisyonunuz olacak

Hareket Dumbbell shoulder press ile aynıdır. Tek farkı ellerin tutuş şeklidir. Avuç içleri biri birine bakmalı yada gövdeye doğru bakmalı ve hareket boyunca bu pozisyondan asla değişmemelidir.

Her iki ele aldığınız dambılları omuz hizasına kadar kaldırın. Avuç içi gövdeye yada omuza dönük olmalıdır.

Nefes vererek ve kolları yukarı doğru iterek dambılları baş üzerinde birleştirin.  Burada 1 saniye bekleyin. Sonra nefes alarak tekrar omuz hizasına kadar indirin ve sonraki tekrarları tamamlayın

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

NotReverse Hammer Shoulder Press hareket boyunca bilekleri döndürmeyin. Avuçlar set bitene kadar gövdeye doğru bakmalıdır eğer döndürürseniz arnold dumbbell shoulder press yapmış gibi olursunuz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti
Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarfiks veya
Leg Raise yapmak için Dip Bench
Set ve tekrar :4 x 15-20 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym
Çalışan omuz kasları