Rear Delt Fly – Makinede Arka omuz açış

Rear Delt Fly nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Rear Delt Fly – Makinede Arka omuz açış (arka omuz makinesi) denilen makine önünde ayakta dik durarak yapılır.
  2. Makine  60 cm yüksekliğinde oturma platformu, göğüs dayama platformu ve ayarlanabilir kendinden ağırlığı olan makine halat ve makara sistemiyle çalışır.
  3. Göğüs dayanarak makineye oturup , makine kollarında bulunan kulplar sıkıca  avuç içi biri birine bakar vaziyette tutulur.
  4. Nefes vererek kollar geriye doğru çekişir ve derin bir nefes alarak makinenin size izin verdiği kadar bırakılır, 2. tekrar için devam  edilir.

Set ve tekrarlar : Rear Delt Fly 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özet

  1. Ana Hedef: Omuz Kaslarını Geliştirme –  Arka Omuz Kasları Geliştirme 
  2. Egzersiz Tipi: Omuz Geliştirme Hareketi
  3. Eğitim Seviyesi:  Orta – İleri
  4. Haftalık Gün: 1 gün
  5. Donanım Gerekli: Delt Machine
  6. Hedef Cinsiyet: Eerkek ve Kadın
  7. Set ve Tekrar:4 set ve 10 – 12 tekrar (Öneri)
  8. Haftalık Çalışma: 1 veya 2 gün
  9. Yazar:Özer Çaylı & ekibi
  10. Ekleyen : euro star gym

Rear Delt Fly video izle

Rear Delt Fly nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın