Pushup | Push-Up Şınav tekniği nasıl yapılır?

Push-Up nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Pushup | Push-Up Şınav tekniği nasıl yapılır?: Şınav nasıl çekilmeli,genelde bu konuda hep yanlı eğitimler verilir.İşte bu video şınavın nasıl olması gerektiğini izleyerek anlayabileceksiniz.
  2. Push-Up (şınav) hareketi şöyle yapılır; Yere yüz üstü uzanarak ayak uçları üzerine ve kollar omuz genişliğinde tutularak avuç içleri yere basacak şekilde dirsekler düzeltilerek pozisyon alınır.
  3. Nefes alarak göğüs yere 5 santim kalana kadar arka kol kasları ve göğüs kasları gevşetilerek inilir .
  4. Sonra arka kol kasları ve göğüs kasları  kasarak ve nefes vererek yavaşça dirsekler düz olana kadar yukarı itilir ve tekrarlara devam edilir.
  5. Hareket boyunca nelere dikkat etmeliyiz; Hareket boyunca bel hafif çukur ve göğüs ileride olmalıdır.
  6. Vücut düz olmalıdır. Hareketi karşıya bakarak yapın. Ayak parmakları ve avuçlara basarak hareket boyunca bu şekilde yapılmalıdır.

Set ve tekrarlar : Push-Up Şınav  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Göğüs Kasları
  2. Omuz Kasları  Arka Kol Kasları
  3. Güç
  4. Yok
  5. Yok
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Yazar Özer Çaylı
  9. kaynak : euro star gym

Push-Up Şınav tekniği Videolar

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs Antrenman Programı hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Push-Up Nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın