Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır

Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır

Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır
Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır

Egzersiz Açıklama

Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır, Bu egzersiz evde yapılan egzersiz sınıfına girer ve uzun süre yapıldığında omuz arkakol göğüs ve kalf kaslarında mükemmel denecek biçimde değişiklikler göreceksiniz.

Yere yüz üstü yatarak kalça kollardan güç alarak yukarı kaldırılır ve baş kollar ile aynı hizada ve kol arasında boştadır. Eller arasındaki boşluk omuz genişliğindedir.

Nefes vererek kol kırılır ve gövde kol arasından yay çizerek baş yukarı kalkar ve kalça düzelir ve yere yaklaşır tekrar nefes verek ilk pozisyona ters  bir yay çizerek gönülür.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Analizi

  1. Hareket İsmi : Push Up
  2. Çalıştırdığı Kaslar : Omuz , Göğüs , Arka kol
  3. Ekipman : Boş Vücut Ağırlığı
  4. İzolasyon : Performans
  5. Set ve Tekrsr :  4 set ve 10 ila 15 tekrar
  6. Gün Sayısı : Haftada 2 gün
  7. kaynak: euro star gym
  8. Yazan : Özer Çaylı

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın