Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır

Push Up Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Push Up Hareketi Tekniği Nasıl Yapılır, Bu egzersiz evde yapılan egzersiz sınıfına girer ve uzun süre yapıldığında omuz arka kol göğüs ve baldır kaslarında mükemmel denecek biçimde değişiklikler göreceksiniz.
  2. Yere yüz üstü yatarak kalça kollardan güç alarak yukarı kaldırılır ve baş kollar ile aynı hizada ve kol arasında boştadır.
  3. Eller arasındaki boşluk omuz genişliğindedir.
  4. Nefes vererek kol kırılır ve gövde kol arasından yay çizerek baş yukarı kalkar ve kalça düzelir ve yere yaklaşır tekrar nefes vererek ilk pozisyona ters  bir yay çizerek görülür.

Set ve tekrarlar : Push Up 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Analizi

  1. Hareket İsmi : Push Up
  2. Çalıştırdığı Kaslar : Omuz Kasları, Göğüs  Kasları, Arka kol Kasları
  3. Ekipman : Boş Vücut Ağırlığı
  4. İzolasyon : Performans
  5. Set ve Tekrar :  4 set ve 10 ila 15 tekrar
  6. Gün Sayısı : Haftada 2 gün
  7. kaynak: euro star gym
  8. Yazan : Özer Çaylı

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı  Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.  

Push Up nereyi çalıştırır?

Omuz KaslarıGöğüs KaslarıArka Kol Kasları
ShoulderChestTriceps

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın