Pullups Back Exercise Sırt geliştirme hareketi

Pullups Back Exercise Sırt geliştirme hareketi


Pullups Back Exercise Sırt geliştirme hareketi.

Pullups Back Exercise Sırt geliştirme hareketi. Bu hareket Pull-ups bench denilen makinede yada üzerinde düz bir bar olan herhangi bir alette yapılabilir. Hareket için barfiks barı omuz genişliğinde avuç içi kendinize bakacak şekilde tutulur.

Yavaşça yukarı doğru çekilecek şekilde harekete başlanır ve başımız barı yukarı geçene kadar çekilir ve yavaşça başlangıç durumuna dönülerek harekete devam edilir.

Hareket 4 set ve maksimum tekrar yapılır,Tekrarı tamamlayıp set bitirilir ve verilen setlerde tamamlayıp hareket bitirilir.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Barfiks Nasıl Çekilir? adlı makaleye göz atın.

Hareket Analizi

Egzersiz GrubuSırt Egzersizleri 
Çalışan KaslarSurt Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarfiks barıVücudu yukarı çekebileceğiniz bar
Set ve tekrar :4 x maksimum ( eğitmene danışınız )Eğitmene Danışın
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

BPull-Up Video İzle

Çalışan Sırt Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın