Programs Mr. Olympia Ronnie Coleman

Egzersizlerle Alakalı Videolar

Ronnie Coleman Antrenman Progranı

Programs Mr. Olympia Ronnie Coleman

Programs Mr. Olympia Ronnie Coleman. Bu vücut geliştirme programları spora yeni başlayanlar için uygun değildir. Yeni başlayanlar için vücut geliştirme programı yazısını inceleyin.

Training & Mr. Olympia Ronnie Coleman Antrenman Video Serisi

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu :Tüm hareketler
  2. Çalışan Kaslar :Tüm kaslar
  3. Cinsiyet : Erkek –
  4. Seviye : , Orta , İleri
  5. Ekipman :Çeşitli makine ve sehpa
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12 (genel olarak)
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11. Ekleyen: Vücut Geliştirme Programı

Egzersizler için püf noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

..

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın