Plate Shoulder Lateral Raise Hareketi

egzersiz video | çalışan kaslar | püf noktaları

Plate Shoulder Lateral Raise Hareketi

Plate Shoulder Lateral Raise HareketiPlate Shoulder Lateral Raise Hareketi

Plate Shoulder Lateral Raise Hareketi . İki adet uygun ağırlıkta plaka uçlarından iki ele birer tane alarak vücudun yanlarında tutulur nefes vererek yavaşça omuz hizasına kadar dirsekler hafif kırılarak kaldırılır ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna indirilir.

Hareket biraz vücudun önünde karın bölgesinde tutularak  yapılabilir.Bunu eğitmene sorarak yapınız.Hareketi yaparken vücudunuz ileri geri oynamasın ve hareketi oldukça yavaş yapın daha etkili olur..

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş  olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Omuz Hareketi
  2. Çalışan Kaslar : Shoulders, delts, trapez
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman :  Ağırlık Plakası
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Set ve tekrar : 4 x 10-15
  8. Haftalık Gün : 1-2 gün
  9. Yazar : Özer Çaylı
  10. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Egzersiz Video


Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe eğzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boşvücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geömenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Kas Grubu

Omuz anatomisi ve kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın