Phil Heath training Arms Biceps Programı

Pazı Antrenman Programı

Phil Heath training Arms Biceps Programı.

Phil Heath training Arms Biceps Programı. Bu videodaki program pazı antrenman programıdır. Yeni başlayan sporcular için uygun değildir.

Program Analizi
  1. Program Grubu : Kol programı , pazı programı
  2. Çalışan Kaslar : Biceps kasları
  3. Cinsiyet : Erkek –
  4. Seviye : Orta  ,  İleri
  5. Ekipman : Dımbbell , barbell ve preacher curl machine
  6. Kuvvet Tipi: Çekme –
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol antrenman programı  için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın