Phil Heath Chest Workout – Göğüs Programı

Phil Heath Chest Workout – Göğüs Programı


Phil Heath Chest Workout – Göğüs Programı .

İşte size profesyonel bir göğüs geliştirme programı mr.olmpya tarafından hazırlanmış ve uygulaması videoda , dikkatle izleyin.

Takıldığınız yerde eğitmene danışın yada bu programın size uygun olup olmadığını sorunuz…

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Göğüs hareketleri
  2. Çalışan Kaslar : Chest , triceps , shoulders
  3. Cinsiyet : Erkek –
  4. Seviye : , İleri
  5. Program : Phil Heath programı
  6. Ekipman : Smit machine,cable crossowers, incline bench,butterfly,dumbbell,barbell,bench
  7. Kuvvet Tipi: – İtme
  8. Egzersiz Türü : Güç
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-15 genel ( eğitmene danışınız )
  10. Haftalık Gün : 1-gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Bodybuilding – Vücut Geliştirme yaparken kurallar?

Gün içinde ve antrenman öncesi muhakkak proteinsel olarak beslenin(protein tozu,et ve yumurta gibi.

Gün içinde özellikle antrenman esnasında bol su tüketin.

Antrenman öncesi muhakkakgerdirme,esneme ve ısınma hareketleri uygulayın.

Mutlaka bir program uygulayın,mümknse antrenörle çalışın

Antrenman sonu mutlaka duş alın.

En az yılda bir kez kan verin , kan vermek vücudumuzu yeniler ve daha enerjik olmamızı sağlar.

6 ayda bir chek-up yaptırın , yada en azından kantahlili yaptorarak genel durumunuz hakkıda bilgi sahibi olun.

Her hangi bir sağlık probleminiz varsa antrenörle paylaşarak ona uygun bir program isteyin.

Günde 8-9 saat uyumaya çalışın , uykunuzu alamadıysanız antrenman öncesi mutlaka 1 veya 2 saat uyuyarak antrenmana başlayın.

Spor sporcu ve fitness kendini devamlı yenileyen bir spor dalı olduğundan,internet ve dergilerden sürekli bilgilerinizi güncelleyin.

Diğer yapılması gerkenler.

Yorgun ve uykususanız antrenman yapmayın.

Antrenmana tok karnına gitmeyin.En az 2 saat geçmiş olsun.

Spor yapıyorum diye aşırı yemek yemeyin.Unutmayınki fazla yemek organizmanıza akülfettir.

Vücudunuza orantılı ağırlık kaldırın.Fazla zorlamak her yönlü zarar verir.

Antrenman esnasında asla birşeyler yemeyin.

Antrenmanda set aralarını çok açmayın.

Antrenman günleri alkol veya sigara kullanmayın(mümkünse hiç kullanmayın)

Antrenman öncesi daima ısınmış olun , ısınma hareketleri , esneme , germe veya vücut ağırlıpıyla yapılan çok tekrarlı hareketlerdir yada hafif ağırlıkla yapılmalıdı

Asla çok aç karnına veya yemek edikten hemen sonra antrenman yapmayın , yemeğinizi antrenmandan 2 saat önce yeyin veya çok açsanız 1-2 adet muz yeyiniz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın