Phil Heath Chest Workout – Göğüs Programı

Phil Heath Chest Workout Program Videolar


Phil Heath Chest Workout – Göğüs Programı .

İşte size profesyonel bir göğüs geliştirme programı mr.olmpya tarafından hazırlanmış ve uygulaması videoda , dikkatle izleyin.

Takıldığınız yerde eğitmene danışın yada bu programın size uygun olup olmadığını sorunuz…

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Göğüs hareketleri
  2. Çalışan Kaslar : Chest , triceps , shoulders
  3. Cinsiyet : Erkek –
  4. Seviye : , İleri
  5. Program : Phil Heath programı
  6. Ekipman : Smit machine,cable crossowers, incline bench,butterfly,dumbbell,barbell,bench
  7. Kuvvet Tipi: – İtme
  8. Egzersiz Türü : Güç
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-15 genel ( eğitmene danışınız )
  10. Haftalık Gün : 1-gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Çalışan Göğüs Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın