Pec Deck hareketi tekniği nasıl yapılır

Pec Deck nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Pec Decks hareketi nasıl yapılır : Hareket Butterfly veya peck deck yada Kelebek denilen makineyle yapılır.
  2. Platformun oturağına oturarak sırtımızı koltuğun arkasına yaslıyor ve özel yapılmış el tutamaçlarından tutuyoruz.
  3. Harekete nefes vererek başlıyor ve yavaşça ellerimizi birleştiriyoruz,.
  4. Sonra nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönüyoruz ve tekrara devam edilir..
  5. Bu hareket göğüs kaslarının orta kısmını oldukça iyi çalıştırır ve yarışma zamanları 20-25 tekrar yapılırsa göğüs kaslarının parçalanmasında oldukça faydalıdır.
  6. Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir.
  7. Farklı hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın.
  8. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).
  9. Hareketi yaparken vücut mindere yapışsın ve ileri geri oynamasın.

Set ve tekrarlar : Pec Decks  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Hareket Grubu : göğüs hareketi
  2. Çalışan Kaslar : göğüs kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman : pec deck machine, Butterfly Machine
  6. Kuvvet Tipi: Çekme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Pec Deck Video İzle

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Pec Deck nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın