One Arm Cable Rows nasıl yapılır

One Arm Cable Rows nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. One Arm Cable Rows tekniği nasıl yapılır?. Hareket Rowing Machine veya Cable cross over machine denilen makinelerde eğilerek kalçaya halatı çeki bırakarak yapılabilir.
  2. Makine önünde oturup veya ayakta kabloya bağlı tutamacı tutuyoruz  ve hareketi yapmaya hazırsınız.
  3. Nefes vererek kalça yanlarına geriye doğru yavaşça çekip urada 1 saniye bekleyin.
  4. Sonra nefes alarak başlangıç noktasına elimizi getirip ve birazda öne doğru eğilerek kanat – sırt kasları iyice esnetin..
  5. Kabloyu vücuda doğru çekerken vücut diktir geriye doğru eğilmeyiniz ve dirsekleri yanlara doğru açmayınız.

Set ve tekrarlar : One Arm Cable Rows 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Seated Cable Row Egzersiz Özeti

Egzersiz GrubuSırt Egzersizleri 
Çalışan KaslarSurt Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanCable Row MachineCable Cross Over Machine ile yapılabilir.
Set ve tekrar :4 x 15-20 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

One Arm Cable Rows Video İzle

Bacak Kasları, Omuz Kasları, Göğüs Kasları, Arka Kol Kasları, Pazı Kasları Ve Sırt Kasları Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

One Arm Cable Rows nereyi çalıştırır?

One Arm Cable Rows Sırt Kaslarını Çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın