Ön kol – Bilek hareketi | Reverse Wrist Curl nasıl yapılır?

Reverse Wrist Curl nasılyapılır?, nereyiçalıştırır?

Hareket Açıklaması

  1. Ön kol – Bilek hareketi | Reverse Wrist Curl nasıl yapılır?. Hareket için gerekli olan ekipman bir halter ve bir egzersiz sehpasıdır.
  2. Hareket ön kol ve bilek kasları ile beraber parmaktaki ve eldeki kaslarını çalıştırır.
  3. Bar sehpanın uç kısmında oturarak eller bilekten itibaren boşta ve açıklık 15 cm’ dir.
  4. Avuç içleri yukarı doğru bakar,. barın dengesi ve hareketin daha etkili olması için başparmaklar dışta olmalıdır.
  5. Eller bilekten en alt seviyeye kadar indirilir ve mümkün plan en üst seviyeye yavaşça kaldırılır.
  6. Bilek hareketleri makine ile veya bar ile yapılsın yada dambıl ile mutlaka hareketler ritmli belli bir tempoda ve ağırlıklara yüklendikçe nefes vererek boşta iken nefes alarak yapılmalı.

Aslında bu nefes kontrolü çok önemli , örneğin herhangi bir harekete yüklenirken nefes vermez isek kalbimiz zorlanır ve sıkıntı çekeriz bu tok karnına antrenman yapmak gibi bir şeydir. Antrenman sırasında kalbimizi he setten sonra mutlaka dinlendirmeliyiz kan basıncı normale dönene kadar beklenmeli bu yaklaşık 30 sn ile 1 dk arasıdır.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Reverse Wrist Curl Video İzle – Bilek Hareketi

Egzersiz Profili
  1. BilekÖn kol
  2. Pazu
  3. Güç
  4. Barbell
  5. 4 set 10 tekrar (Eğitmene Sorunuz)
  6. İtme ve Çekme
  7. Başlangıç ve İleri
  8.  Özer Çaylı
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Reverse Wrist Curl video izle

Egzersiz Püf Noktaları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gr protein tüketmelidir (bu vücut:ular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Reverse Wrist Curl nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın