Standıng barbell military press nasıl yapılır?

Standıng barbell military press nasıl yapılır?

Standıng barbell military press nasıl yapılır?

Standıng barbell military press nasıl yapılır?:  Omuz önünde tutulan bar, omuz genişliğinde tutularak baş üzerine kaldırılıp tekrar göğüs hizasına indirelerek yapıan harekettir.

Ayaklar omuz genişliği kadar açıklıkla durulur. Barbell iki el ile avuç içleri vücudun karşısına doğru  doğru bakacak şekilde sıkıca kavranır ve omuz hizasına getirilir. Barbell‘in tutuş açıklığı omuzlardan biraz daha geniştir. Omuz hizasından itibaren nefes verilerek yukarıya baş üzerine kadar kaldırılır ve nefes alarak tekrar başlangıç pozisyonuna indirilir.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili

  1. Omuz
  2. Trapez , Triceps
  3. Güç
  4. Barbell
  5. 4 set 10 tekrar (Eğitmene Danışınız )
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Haftalık çalışma: 1-2 gün
  9. Yazar Özer Çaylı
  10. Ekleyen : euro star gym

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Omuz Kasları

Omuz anatomisi ve kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın