Standıng barbell military press nasıl yapılır?

Standıng barbell military press nasıl yapılır?

Standıng barbell military press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Standıng barbell military press nasıl yapılır?:  Omuz önünde tutulan bar, omuz genişliğinde tutularak baş üzerine kaldırılıp tekrar göğüs hizasına indirerek yapılan harekettir.
  2. Standıng barbell military press Ayakta veya sırtı bir yere yaslamadan oturarak yapabilirsiniz.
  3. Ayaklar omuz genişliği kadar açıklıkla durulur. Barbell iki el ile avuç içleri vücudun karşısına doğru  doğru bakacak şekilde sıkıca kavranır ve omuz hizasına getirilir.
  4. Barbell‘in tutuş açıklığı omuzlardan biraz daha geniştir.
  5. Omuz hizasından itibaren nefes verilerek yukarıya baş üzerine kadar kaldırılır.
  6. Sonra omuz kaslarını biraz gevşeterek ve nefes alarak tekrar başlangıç pozisyonuna indirilir.
  7. Hareket boyunca omuz kaslarının çalıştığından emin olun. Vücudu oynatmadan yapmaya çalışın.

Set ve tekrarlar : Standıng barbell military press 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Omuz Kasları
  2. Trapez , Arka Kol Kasları
  3. Güç
  4. Barbell
  5. 4 set 10 tekrar (Eğitmene Danışınız )
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Haftalık çalışma: 1-2 gün
  9. Yazar Özer Çaylı
  10. Ekleyen : euro star gym

Standıng barbell military press Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Standıng barbell military press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın