Reverse Flyes egzersizi nasıl yapılır?

Reverse Flyes

Reverse Flyes nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Bu derste Reverse Flyes nasıl yapılır? anlatıyoruz. Reverse Flyes
egzersizi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin. Benzer hareket Bent Over Lateral Raise nasıl yapılır? adlı makaleye göz atın.

Egzersiz Açıklama

  1. Reverse Flyes egzersizi nasıl yapılır?: Hareket decline bench sehpası denilen yada alt göğüs sehpası denilen sehpaya yüzüstü baş boyundan itibaren boşta kalacak pozisyonda yatılır.
  2. Her iki ele birer dumbbell alarak vücuda 90 derece ve kollar dirseklerden düzelmiş olarak ileride omuz hizasında tutulur.
  3. Nefes vererek ve dirsekler hafif kırılarak kol geriye doğru çekilir ve burada 1 saniye kadar bekleyin.
  4. Sonra yavaşça nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönülür.
  5. Hareket sırasında ayaklar yere sağlam basmalıdır. Arka omuz kaslarının doğru ve iyi çalıştığından emin olun.

Set ve tekrarlar : Reverse Flyes 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Reverse Flyes Egzersiz Özeti

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarSırt Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbellDüz bir halter ile yapılabilir ve ağırlık plakası.
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Reverse Flyes Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Reverse Flyes nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın