Omuz Hareketi – Side Lateral Raise Nasıl Yapılır?

Omuz Hareketi - Side Lateral Raise Nasıl Yapılır?

Omuz Hareketi – Side Lateral Raise Nasıl Yapılır?

Omuz Hareketi – Side Lateral Raise Nasıl Yapılır?

Omuz Hareketi Side Lateral Raise Nasıl Yapılır?: Bir bench sehpası üzerine oturarak ellere alınan birer dambılı kalça yanlarından omuza doğru kaldırılıp indirilen harekettir.

Bir bench sehpasında oturarak ellerimize birer dumbbell alıyoruz.

Bacak yanlarında tuttuğumuz dumbblleri yavaşça nefes vererek ve dirsekler hafif kırık olarak omuz hizasına kadar kaldırıp yavaşça başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.

Hareket 4 set ve 10-12 tekrar yapılmalıdır.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Omuz Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  5. Dinlenme Sürei : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Dumbbell
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Omuz Hareketi – Side Lateral Raise Nasıl Yapılır? Videolar

Egzersizler için püf noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Omuz Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın